Ιανουαρίου 23, 2008

ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΤΡΕΛΑ

Οι περισσότεροι έχουμε την ατυχία να μένουμε σε πολυκατοικία.Ευτυχισμένοι οι μένοντες σε μονοκατοικία.Τ ι να πρωτοπώ.Φεύγω στις 07:00 από το σπίτι και επιστρέφω μετά τις 20:00 .Το τι γίνεται πίσω δεν γνωρίζω εκτός και αν πετύχω κανέναν απο του υπόλοιπους ενοίκους και με ενημερώσει.''Ευτυχώς" έχουμε και το σαίνη της πολυκατοικίας που είναι ενημερωμένος για τα πάντα.Συνταξιούχος περιοπής ,με ΤΤ το τζόβενο, από τους βολεμένους, σχεδόν αγράμματους που στα 60 + κάνουν κυρήγματα για τον "έντιμο βίο τους".Είναι ο μόνος που ενοχλείται απο τους πάντες βγαίνοντας κάθε τόσο στην πόρτα βρίζοντας όποιον νομίζει ότι κάνει φασαρία.Από το πως καθαρίζουν οι νοικοκές το σπίτι ,πως ανοίγουν τις ντουλάπες ,πως κλείνουν τις πόρτες μέχρι και το πως περπατάει ο καθένας στο σπίτι του ξέρει.Τρελά πράγματα .Εγώ προσπάθησα να έχω καλές σχέσεις μαζί του (αναγκαίο κακό), μέχρι που έλαβα ένα ραβασάκι ανώνυμο στην πόρτα μου.Στην αρχή νόμιζα ότι απευθύνεται σε μένα αλά είδα ότι αφορούσε τον συγκεκριμένο και τον έκραζε για τη συμπεριφορά του.Δεν ασχολήθηκα και το άλλο βράδυ είδα ανακοίνωση στο ασανσέρ για συνέλευση.(Θέλανε από καιρό να κάνουνε ) ,δεν πήγε το μυαλό μου σε πολύ κακό.Πράγματι Κυριακή βράδυ και ενώ είχα κόσμο σπίτι (είχαν έρθει φίλοι και συνάδελφοι να δουν το καινόυριο σπίτι) και είχαμε περάσει πολύ ωραία ,κατέβηκα στη συνέλευση στην όποία δεν γούσταρα καθόλου να πάω.Είχαν μαζευτεί σχεδόν όλοι και λέγανε διάφορες μ..όπως συνήθως γίνεται στις συνελέυσεις.Σε λίγο παίρνει το λόγο ο καραγκιόζης απευθυνόμενος σε μένα να μου πει ότι το κολώχαρτο το έγραψα εγώ.Τρελάθηκα ποτέ δεν πίστευα ότι είχε για μένα τέτοια αντύπωση γιατί όπως προήπα είχαμε σχετικά καλές σχέσεις. Μετά μου έλεγε για πρόσωπα που έρχονται σπίτι μου μήπως και το έκανε κάποιος απο αυτούς .Αηδίασα τόσο πολύ με όλο το κλίμα και γενικά με όλους που ακούγανε όλα αυτά και δεν αντιδρούσαν γιατί ποτέ δεν έχω δώσει δικαίωμα σε κανέναν .Ειπώθηκαν πολλά μην τα αναφέρω και σας ζαλίζω. Τέλος είπε ότι απο τη φασαρία σκέφτεται να πουλήσει το σπίτι, μακάρι και όλη η πολυκατοικία θα ανοίξη σαμπάνιες!Εννοείτε πως δεν κοιμήθηκα όλο το βράδυ.Απο τότε ευτυχώς δεν τον έχω πετύχει και κάποιος άλλος ένοικος μου είπε ότι βρήκε ποιος του το έγραψε .Δεν με νοιάζει του είπα να τον βάλει στον....... και να μας αφήσει ήσυχους .Και ούτε μια συγνώμη δεν ήρθε να πει ο άντρας που τιμά τα παντελόνια του όπως μας έλεγε κάθε τόσο! Αι σιχτίρ κύριε.....Φτου!! Συγνώμη αν κούρασα αλά πραγματικά εύχομαι να σας φυλάει ο θεός από τέτοιους συγκάτοικους !!

11 σχόλια:

xaos είπε...

Ελα βρε Μιρέλα μη σκας για τον καραγκιόζη.Σε κάθε πολυκατοικία υπάρχει τέτοιο είδος.Να είσαι τυπική με όλους και γράψτον κανονικά τον κύριο τζόβενο με το ΤΤ.Φοράει και άπσρες κάλτσες μήπως?

ΜΥΡΙΑΜ είπε...

ΑΚΟΜΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΞΕΦΤΙΛΑ.ΤΕΤΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΤΥΣΕΙΣ.ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΕΣΕΙΣ ΜΑΛΙΣΤΑ!!!

Σπύρος Μπένος είπε...

Να στεναχωριέσαι γι' αυτούς που σε πονάνε για τους άλλους αδιαφόρησε.

mirela είπε...

Σπύρο δίκαιο έχεις αυτό ακριβώς θα κάνω,αλα δεν περίμενα να υπάρχουν τόσο ξεφτίλες.
Θεία άννα αδιαφορώ αλά είπα να πω τον πόνο μου.
Χελώνα δεν ξέρω τι κάλτσες φοράει αλά να τον δεις με μαγιό να πλένει το αυτοκίνητο και θα "κλείσεις" ως γυναίκα.χαχαχα...

Ανώνυμος είπε...

Δύσκολη η ζωή στις πολυκατοικίες...εμείς εδώ μένουμε σε μία μικρή με κάτι γριούλες κυρίες απο πάνω κι έχουμε ηρεμία αλλα βλέπω σε άλλες τι γίνεται.

Τώρα που ψάχνουμε σπίτι κοιτάμε κι εμείς για μεζονέτα σε προάστιο για ηρεμία απο τον κάθε τρελό..δεν ξέρω αν θα είναι τόσο όμορφα όσο φαντάζει η μεζονέτα ...θα σου πω οταν ζήσω σ΄αυτήν.

Διάβασα την αποψή σου για την θεσσαλονίκη στα κόμμεντς του Παύλου...όταν είσαι απο Βόλο δεν έχεις και κάτι να ζηλεψεις απο την Θεσσαλονίκη...είναι ο άντρας μου απο εκεί και μου αρέσει πολύ !

Χάρηκα που σε γνώρισα καλή σου μέρα

mirela είπε...

trelofantasmeni:Πόσο σε ζηλεύω με τις γριούλες!!Με το καλό να βρήτε το σπιτάκι σας,μην βιαστείτε όμως θέλει πολή σκέψη. Τό όνειρό μου είναι να μέινω σε μεζονέτα άπιαστο βέβαια αλά δεν ξέρεις καμιά φορά..Πάντως το σίγουρο θα είναι η ησυχία σου.
Επίσης χάρηκα, σε αποθήκευσα ήδη.
Καλημέρα!!

Greca είπε...

Ευτυχως μενω σε μονοκατοικια!!!! αλλα πριν που εμενα σε πολυκατοικια δυο οροφων :D ευτυχως και πλαι ειχα καλους γειτονες!!!!

καλως σε βρηκα!!!

mirela είπε...

Ειρήνη ή greca: Είσαι από τις τυχερές οι υπόλοιποι θα κάνουμε υπομονή!
Ξέρεις τι μου θύμησε το greca? θυμάσαι την ταινία με τον Βουτσά και την Καραγιάννη που η Καραγιάνη ήταν ηθοποιός και λεγόταν Κική Γρέκα ?Πολύ γέλιο..(Δεν πιστεύω να το πάρεις στραβά.)
Καλώς ήρθες.Καλό Σαββατοκύριακο!

moukelis είπε...

Έζησα και σε πολυκατοικία,ζω και σε μονοκατοικία...Τα ίδια προβλήματα έχουν,μόνο που στη πολυκατοικία τους έχεις στο ιδιο κτήριο,ενώ στη μονοκατοικία στην ίδια γειτονιά.Καλό κουράγιο και μην ασχολείσαι άλλο με τον εν λόγω "κύριο".Καλημέρα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

..... Δύναμη να μας πληγώσουν έχουν μόνο όσοι αγαπάμε. Δυστυχώς, είναι κουραστικό να είσαι συχνά σε άμυνα, όμως δεν μπορείς και να δέχεσαι και να μην αντιδράς. Αν και όσο το επιτρέπει η συγκυρία, η καλύτερη αντίδραση για τέτοια άρρωστα ανθρωπάκια, είναι η καταδίκη της σιωπής. Είπαμε... Μόνο όσοι αγαπάμε..
Την καλημέρα μου!

mirela είπε...

Νίκο σ'ευχαριστώ για το πέρασμά σου καλά τα λές αλά δυστυχώς κάποια πράγματα δεν τα επιλέγουμε απλά μας βρίσκουν.Και για την ιστορία τον πέτυχα τις προάλες και είπα τυπικά μια καλημέρα γιατί με τέτοια ανισορροπία δεν ξέρεις τι θα βρει να πει.Μέχρι εκεί όμως .Καλή σου μέρα.