Μαΐου 13, 2008

Kαλημέρα μια γρήγορη ματιά σε όλους να μάθω τα νέα σας και να αναρτήσουμε κάτι ,έτσι για να μην χανόμαστε.Μετά από άδεια και έπεσε λίγη δουλειά παραπάνω ,καλύτερα βέβαια να μη σηκώνουμε και το κεφάλι και βλέπουμε φάτσες που δεν θέλουμε.Το Σαββατοκύριακο παρηγορούσαμε μια συνέδελφο που χώρησε και ήθελε άσυλο για το Σ/Κ .Τελικά την πλήρωσε η φίλη μου που χωρίς να τη ρωτήσει της είπε θα έρθω να μείνω στο σπίτι σου.Την μούτζωσε ο φίλος της και της είπε διάφορα.Για μιά μούτζα κάνεις έτσι? και πρέπει να την πληρώσουν αθώοι? Γελάσαμε πολύ γιατί το άτομο είναι λίγο πυροβολημένο και της κάναμε πλάκα .Τελικά τα ξαναβρήκαν την Κυριακή το βράδυ χαλώντας βέβαια το Σ/Κ της φίλης μου που από ντροπή της είπε να μείνει Παρασκεύη βράδυ και αφού περνούσε καλά έμεινε όλο το Σ/Κ. Πήγαμε και σε μια συναυλία Ρένα κουμιώτη-Καίτη Χωματά, που τις θυμηθήκαμε θα μου πείτε. .Ότι μπορούσαν κάναν τα κορίτσια αλλά τίποτα δεν θύμιζε αυτό που θυμόμαστε από ταινίες . Συμπαθητικά ήταν, για βράδυ Δευτέρας καλά περάσαμε.

7 σχόλια:

Σοφία είπε...

Άδεια ακούω; Πω, πω! Ζηλεύω!!!
Μακριά από τέτοια άτομα, που εκμεταλλεύονται τους γύρω τους!
Καλό απόγευμα Μιρελάκι!

Artanis είπε...

Καλησπέρα Μιρέλα...Κι εγώ έχω χαθεί καλή μου, δεν προλαβαίνω τις δουλειές μου...Ευχαριστώ και για το σχόλιο, κράτησα όμως το οτι θα περάσεις να χτυπήσεις...Να περάσεις, μαζί με τη Χελώνα, να πιούμε καφεδάκι στην αυλή του Μεταξουργείου...Είναι πρόσκληση...
Σου στέλνω πολλά φιλιά, καληνύχτα...

Ουπς!Ξέχασα να το πω στη Χελώνα αυτό...Θα της το πω όμως με την πρώτη ευκαιρία...

mirela είπε...

Σοφία:Καλημέρα είδα στα γρήγορα πάντα τα νέα σου και χάρηκα πολύ που μοιράστηκες ευτυχισμένες στιγμές μαζί μας.Κατά τα άλλλα συμπαθητικά.
artanis: Καλημέρα δικαιολογημένη είσαι με τόσες υποχρεόώσεις.ευχαριστούμε θα περάσουμε με την πρώτη ευκαιρία.Τί ώρες όμως είσαι εκεί?

Spyros Vlahos είπε...

Χωματά-Κουμιώτη, ρε γαμώτο τότε γραφόταν η μουσική. Μετά ήρθε η Καλομοίρα.

ΥΓ Μαύρο σε μάυρο (για τα σχόλια, είναι κουραστικό

neoinileias είπε...

τελικά ο βόλος εχει περισσότερο ενδιαφέρον απο οσο πίστευα

mirela είπε...

spyros:Δεν έχω χρόνο για αλλαγές θα το κάνω κάποια στιγμή.Ευχαριστώ.
neoinileias:Έχει έχει, μια βόλτα απο δω θα σε πείσει.

ilianews είπε...

mirela, για να πεισθώ πρέπει να έρθω,
σωστά,
Nα εκλάβω την πρόταση σου ως πρόσκληση;