Φεβρουαρίου 29, 2008

Άλλος γιορτάζει άλλος πληρώνει.

Και ενώ η εβδομάδα κύλησε ομαλά και σχετικά ήσυχα ,ήρθε φορτσάτη η Παρασκευή .Η κυρία που βγαίνει για δουλειές έλειπε και ανέλαβα το ρόλο αυτό .Εντάξει δεν ήταν τίποτα φοβερό αλλά αναμένετε αποκριάτικη γιορτή και δεν πρέπει να μας διαφύγει τίποτα .Παραγγελίες όλα έτοιμα μέχρι τελευταίας για να μην τους ακούω.Θέλουμε κρέμα γάλακτος ,ήρθε και μόλις την βλέπουν στη κουζίνα λέει η ειδικός :επέστρεψέ την γιατί στη φωτό δεν γράφει για φαγητά έχει μόνο γλυκά .Βρε χριστιανή μου κρέμα γάλακτος ζωικής παραγωγής λέει η φωτό σε πειράζει? όχι θα επιστραφεί γιατί δεν θα πετύχει το φαγητό .Παίρνω τον προμηθευτή και του λέω ότι την επέστρεψα ,μου λέει γιατί και του λεώ όλο το στόρι .Γέλασε ο άνθρωπος ,αυτή τη δίνω σε όλα τα ξενοδοχεία και είναι ευχαριστημένοι , δεν έχω άλλη μάρκα .Δεν ξέρω του λέω πάρ την πίσω.Και αναγκάζομαι να βγω στη γύρα για κρέμα γάλακτος .Βρίσκω σε ένα μάρκετ και παίρνω τηλέφωνο"βρήκα adoro για γλυκά και φαγητά αλλά έχει φωτό γλυκά τη θές?ναι αυτή καλή είναι "και την παίρνω και ξεκινάω 5 κιλά κρέμα και 5 φύλα .Πού να βρεις ταξί?Ξεχεριάστικα .Το άλλο το καλό με το φύλο δεν σας το είπα ,μου παραγγέλνει φύλο για τυρόπιτα ειδικό και αν γίνεται για στριφτή! το ακούσαμε και αυτό ! Έλεος δεν θα τελειώσει αυτή η γιορτή ? ΑΜΑΝ.
ΚΑΛΟ ΣΑΒΑΤΟΚΥΡΙΚΟ

9 σχόλια:

Σπύρος Μπένος είπε...

Τι καλό κορίτσι είσαι, χρυσοχέρα, όλα τα καταφέρνεις, μόνο που με μπερδεύεις, τι δουλειά κάνεις τελικά;

mirela είπε...

Τα κάνω όλα και συμφέρω!Τις κρέμες δεν θα τις χρησιμοποιήσω εγώ ,όχι οτι δεν είμαι και νυκοκυρά,αλλά στο χώρο της δουλειάς διαδραματίζονται όλα αυτά.Λογιστικά και όχι μόνο!

Σοφία είπε...

Ωχ! Όμορφες καταστάσεις βρε Μιρέλα μου! Κουράγιο βρε, μια βδομαδούλα έμεινε!
Καλό Σαββατοκύριακο!

kwstask είπε...

Καλησπερα Μιρελα.Υπομονη και οι κοποι σου θα ανταμειφθουν.(Τωρα,σχετικα με το ποτε,θα σε γελασω....)Τα κανεις ολα και συμφερεις?Το fairy εισαι?Χι,χι,χι!/ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ: ΣΑΒΒΑΤΟ 1/3/2008 ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ,ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ!!! ΜΗΝ ΛΕΙΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΨΕΥΔΟ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΝΙΜΙΤΣ!!Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ!!! ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ: fwnhellinwn.blogspot.com ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ!!

xaos είπε...

Αχ βρε Μιρέλα σε συμμερίζομαι κορτσάκι μου.Αυτες οι γαϊδάρες οι συναδέλφησσες δεν σε βοηθούν?Τς!Τς Ετσι γίνεσαι απαραίτητη.Παρακαλώ μια φωτοτυπία μπρος - πίσω?

Artanis είπε...

Καλημέρα Μιρέλα.., καλό μήνα...Μα καλά, δεν είχαν άλλο να ταλαιπωρήσουν και βρήκαν εσένα, τα ρεμάλια; Μήπως είσαι και 'συ, πολυτεχνίτισσα και ερημοσπίτισσα, σαν εμένα;

fevis είπε...

Αυτή δεν είναι chef παιδί μου, είναι ο εξαποδώ... Άκου φύλλο για στριφτή τυρόπιτα... Καλά να περάσετε!!!!

Unknown είπε...

Σοφία:Ναι πολύ ωραίες τι να σου πω.Το θέμα είναι οτι αυτές οι καταστάσεις συμβαίνουν κατα διαστήματα.Αμα είναι στραβόξυλο το άτομο!Ακόμη πονάνε τα χέρια μου από το βάρος!Τα ρίχνουμε πίσω και συνεχίζουμε!Καλό βράδυ.
kwstask:Καλησπέρα υπομονή τι άλλο , το fairy και μάλιστα το ενισχυμένο.Ευχαριστώ για το πέρασμα.
χελωνα:Ευχαριστώ για το συμμερισμό! Απαραίτητη όχι δεν θα πάρω!Οι μπρος πίσω ειδικότης μου.
Artanis:Καλησπέρα και καλό μήνα έστω και καθυστερημένα,δεν μπορούμε να πάρουμε τον υπολογιστή στο σπίτι και το Σ/Κ είμαστε ανενεργοί.Από σπόντα γράφω απόψε.Όπως έχω ξαναπεί το παιδί για όλες τις δουλειές και δεν μπορώ να γίνω και γαιδούρα!
Εύη:Καλησπέρα όπως τα λες ακριβώς και αυτά είναι ένα μικρό δείγμα της μ..που τη δέρνει, και το κακό είναι ότι τα φέρνει με τέτοιο τρόπο που κάποιους τους πείθει.Αύριο είναι η γιορτή.Καλό βράδυ.

Unknown είπε...

Παιδιά εγώ είμαι το πως βγήκα jean δεν ξέρω .