Απριλίου 19, 2008

ΤΟ 'ΠΑ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ

'Oτι θα βρισκόμουν τέτοια ώρα σε internet cafe να τα λέμε δεν το περίμενα .Με πήρε τηλέφωνο η φιλενάδα στερημένη από την έλληψη τόσες μέρες και είπα να μην της χαλάσω το χατήρι,μιας και δεν βρισκόμαστε έξω συχνά ,και πολύ περισσότερο για τέτοιο λόγο. Να σημειωθεί ότι έριξα την ξαδέρφη μου που ήθελε να κάνουμε τσουρέκια. Πλάκα έχει ,μπήκαμε αποφασιστικά και πιάσαμε άκρη άκρη.Σε λίγο καθήσαν δύο αλβανοί δίπλα μας(όχι δεν είμαι ρατσίστρια) δεν είχα πρόβλημα .Επικοινωνούσαν με αλβανία με τη μαμά τους από κάμερα, τα νέα τους δεν τα μάθαμε αλλά τη μαμά τη βλέπαμε κυματιστά, σε αργό πλάνο,ξέρετε.Για έξω δεν βλέπω φως για απόψε , δεν είχα κανένα τηλέφωνο αλλά καλύτερα γιατί πότε να προλάβω!Λέω στη φιλενάδα λές να μας βρεί το ξημέρωμα? Έχουμε ρίξει πολύ γέλιο.Κάπου εδώ σας αφήνω γιατί πρέπει να γυρίσουμε και σπίτι,είμαι και λίγο μακριά.

5 σχόλια:

xaos είπε...

Μη μου πεις ότι δεν ήταν πρωτότυπη πρόταση?Απο το να κάνεις τσουρέκια.

Spyros Vlahos είπε...

Αποκλείεται η φωτογραφία στο προφάϊλ σου να είσαι εσύ;

Ανέκδοτο :΄
"Πότε θα μπορούσαμε να γιορτάζαμε Χριστούγεννα και Πάσχα μαζί;"
"Αν είχε πεθάνει στη ...γέννα"

Σοφία είπε...

Που είσαι βρε Μιρελάκι; Σε χάσαμε πάλι! Δεν αποκαταστάθηκε το πρόβλημα με το ίντερνετ;
Να έχεις μια πολύ όμορφη εβδομάδα, καλημερούδια!

βασίλης είπε...

Καλημέρα Μιρέλα... Νομίζω ότι με έχεις επισκεφτεί, αλλά δεν ήξερα ότι έχεις μπλογκ... Μάλλον και τα τσουρέκια θα έγιναν νόστιμα...

mirela είπε...

Χελώνα:Καλά περάσαμε δεν λέω και από τα τσουρέκια το προτιμώ.
spyros:Τίποτα δεν αποκλείεται.
Σοφία:Σόφη μου χαθήκαμε δίκαιο έχεις,χάρηκα που σε είδα πολύ καλά.
Βασίλης:Γειά σου βασίλη έστω και καθυστερημένα.Δεν ξέρω αν εμφανιζόταν ή όχι link το όνομα μου.Όσο για τα τσουρέκια δεν ασχολήθηκα γιατί πήγα εκείνο το βράδυ σε cafe internet με τι φιλενάδα όπως περιγράφω.