Απριλίου 08, 2008

ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ 8/4/08 ΟΤΙ ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ !!!

Καλημέρα σε όλους χαθήκαμε βρε παιδιά! να ξέρετε ότι δεν σας ξεχνάω και προσπαθώ όταν έχω χρόνο να επικοινωνώ με τους περισσότερους.Θα βερεθήκατε να μ'ακουτε να λέω το ίδιο τροπάριο συνεχώς αλλά είναι γεγονός γι αυτό και το αναφέρω. Κατα τα άλλα τα ίδια ,συμπαθητικά θα έλεγα μιας και δεν λείπουν τα προβλήματα.Μικρά ή μεγάλα να μας ταλαιπωρούν.Να πω για το παρκινγκ που μου διπλοπούλησε ο εργολάβος με τον απο πάνω μου και όταν ήρθε ο καινούριος ιδιοκτήτης μπλέξαμε τα ....μας. Βρέθηκε κάποια άκρη με τη δικαιολογία του εργολάβου ότι μπερδεύτηκε επειδή ο απο πανω πήγε σε άλλο συμβολαιογράφο και τέτοια.Τουλάχιστον τώρα μου δίνει θέση στην πυλωτή , απο τον ακάλυπτο που ήταν πριν.Αφήστε μην μπλέξεις ... Καλό μεσημέρι μιας και πήγε 2.00 ,πιστεύω να τα πούμε σύντομα και να μην τρέχουμε σε internet cafe για να ενημερωθούμε .

3 σχόλια:

xaos είπε...

Ε βρε Μιρέλα που χάθηκες.Ετσι κάνει ο κόσμος?Πάλι καλά που πήρες και πάρκιγκ στη πυλωτή.

mirela είπε...

Χάθηκα οι συνθήκες βλέπεις.Πάρκινγκ πήρα αυτοκίνητο δεν έχω.

Σοφία είπε...

Καλώς ήρθες πίσω Μιρελάκι! Τώρα που έφτιαξε το ίντερνετ, να μας θυμάσαι συχνότερα!
Α! Και με γεια την πυλωτή!
;-)
Καλό μεσημέρι!